2015. szeptember 6., vasárnap

Egy jó film estére? Vagy inkább kettő?

Ha vasárnap este, akkor jöhet egy jó film. A gyerekek ágyban, kész a pattogatott kukorica indulhat a film.
Sajnos eléggé le vagyok maradva filmek terén, pedig régen abszolút naprakész voltam. Mióta megszülettek a gyerekek kb. két-három éves csúszásban vagyok. Ennek azért van előnye is: van miből válogatni. 

Jó régi film, talán 1995-ös, viszont még nem láttam :) A bemutató alapján izgalmasnak tűnik! A magyar címe "Pénzvonat".



A másik film amit kinéztem magamnak a "The Contractor" szintén nem új film, 2007-es és elég jónak tűnik a bemutató alapján. A magyar címe ennek a filmnek "A mesterlövész". Mindkét filmben egyik kedvenc színészem Wesley Snipes a főszereplő.




Kellemes kikapcsolódást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése