2015. szeptember 12., szombat

Online rendelés - SportsDirect.com - Crocs papucsok 80% kedvezménnyel

Ez az első alkalom, hogy erről az oldalról vásárolok. Nagyon jó áron vannak most a Crocs gyerek papucsok, ezért gondoltam hogy rendelek mindhárom gyereknek. A kicsinek egyből két egymást követő méretet is, a nagyoknak valamivel nagyobb méretet, hogy ne kelljen olyan hamar másikat venni. Euro-ban fogok fizetni, Euro alapú kártyával, hogy az átváltásért se kelljen külön fizetni. Rendeltem még a papucsok mellé egy pólót és egy gumicsizmát is a kicsinek. Ez utóbbit a bölcsibe kérték, de sajnos nem találtam itthon 20-as méretű gumicsizmát, így maradt az online rendelés Angliából. Mivel uniós ország, így az érték határra sem kell figyelni, itt értékhatár nélkül mentesülünk a vám és az áfa fizetése alól. (Természetesen az angol áfá-t megfizetjük, de az alacsonyabb az itthoninál)

Lefotóztam az oldalt, így láthatóak a mostani árak...




Amint megérkezik a rendelés, lesz róla fényképes beszámoló. A papucsok és a csizma méretét az oldalon lévő mérettáblázat alapján választottam ki, mivel a magyar méretezés eltér az angoltól, ezért erre érdemes odafigyelni. Remélhetőleg helyes lesz a választott méretezés... 

Az oldal a következő linken keresztül érhető el:

Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése