2015. szeptember 3., csütörtök

Őszi könyvajánló 1. Mary Poppins

Nagy fába vágom a fejszém idén ősszel. Decemberre sikerült ugyanis jegyet szereznem a Madách Színház Mary Poppins előadására. Arra gondoltam, hogy előtte elolvassuk a könyvet is, hogy a gyerekek jobban értsék, miről szól az előadás. Gyerekkoromban ez valahogy kimaradt a könyvek közül amiket olvastam, így ez most nekem is újdonság lesz. Még a nyáron megrendeltem ezt a könyvet is a Pagony kiadótól. Most, hogy lassan itt az igazi őszi idő, korán fog sötétedni egyre többet leszünk a lakásban (sajnos) több időnk lesz olvasni is. Nyáron az esti mesén kívül nem igazán jutott idő az olvasásra, inkább kint töltöttük az időt. Úgy láttam, több rész is kapható, de egyenlőre ezt vettem meg nekik:



Képek: Saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése