2015. július 30., csütörtök

Nyári könyvajánló 3. Bálint Ágnes: Mazsola és Tádé

Mazsola és Tádé

Bálint Ágnes könyveit szintén a Pagonynál vásároltam. Online rendeltem meg, így a bolti árhoz képest jelentős kedvezményt kaptam.

A Mazsola, Megint Mazsola és a Mazsola és Tádé című kötetek a Holnap kiadó gondozásában jelentek meg. Gyerekkoromban nagyon szerettem a mesét, DVD-n a gyerekeimnek is megvettem, viszont könyvben most olvassuk először. Nagy a sikere itthon a kis zöld malacnak, aminek nagyon örülök, mert fontosnak tartom, hogy a gyerekeim ezekkel a magyar gyerek irodalmi klasszikusokkal is ismerkedjenek. Ha nincs lehetőségetek megvásárolni ezeket a könyveket, a könyvtárból is ki tudjátok kölcsönözni. Sajnos manapság a könyvtárak sem tudják olyan ütemben bővíteni a könyvkínálatot ahogy szeretnék, de ezek a régi klasszikusok szinte minden nagyobb könyvtár polcain megtalálhatók.



Ajánlott korosztály: 4-10 éves korig



Innen meg is rendelheted:

Mazsola és Tádé

Képek: Saját


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése