2015. augusztus 8., szombat

Anyának is kell egy kis "szünet" Bachata órák

Mivel az anyaságból nem igazán lehet szabadságra menni, olyan kikapcsolódási lehetőséget kerestem amit három gyerkőc mellett is lehet csinálni.
A gyerekek születése előtt táncoltam így adta magát a dolog, hogy ilyesmit keressek. Pár évig "salsa"-zni tanultam, de most valami mást szerettem volna kipróbálni. Egy véletlen folytán bukkantam rá egy tánciskola hirdetésére, akik "bachata" tanfolyamot indítottak nyár elején. Heti egy óra, fantasztikus Karibi hangulat, jó zene - ez kell nekem! A bachata egyébként nem egy nehéz tánc, könnyen megtanulható. Olyanoknak is merem ajánlani, akiknek nincs semmiféle táncos tapasztalatuk, mivel a lépések nagyon egyszerűek. Hasonlóan egyszerű tánc a "merengue". Szintén közép-amerikai tánc, mint a "bachata". A 60 perces órák itt 1000 Ft-ba kerülnek és nem muszáj párral menni, mindig van táncpartner. Tehát ha csak úgy tudunk magunknak egy kis szabadidőt "varázsolni", hogy addig apa vigyáz a gyerekekre, akkor is érdemes elmenni. Nagyszerű kikapcsolódás.
Ha végképp nem tudunk elszakadni otthonról, a YouTube-on elég sok tánc oktató videót találni. Ha van pár percünk indítsunk el egy ilyen videót, és próbálkozzunk otthon a lépésekkel. Ha a gyerekek épp otthon vannak, akár őket is be lehet vonni. Nagyon jó kis délután kerekedhet belőle. 
Persze a cél a kikapcsolódás, így ha lehet próbáljuk meg megoldani a gyerekfelügyeletet a táncórák idejére.

A ráhangolódáshoz itt egy kis zene:



Jó időtöltést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése