2015. augusztus 3., hétfő

Balett felszerelés Fiúknak! 4 dolog amire mindenképp szükséged lesz!

Az első balettról szóló bejegyzésemben találtok egy listát azokról a dolgokról, amire szükségetek lesz, ha a gyerkőc balett órára jár. A bejegyzést itt találjátok: Balett

Mivel a kisfiam is táncol, és Magyarországon jelenleg nem lehet beszerezni a szükséges ruhákat fiúknak, ezért egy amerikai webáruházból rendeltem neki. Innen: boysdancetoo 
A rendelést egy pénteki napon adtam le, és hiper gyorsasággal, már a következő hét szerdán kopogtatott a póstás a csomaggal. Hihetetlen, de előbb ért ide a rendelésem a tengeren túlról, mint ha itthonról rendeltem volna. Vannak még csodák :)



A következőket rendeltem neki:
2 pár fehér balett zokni (épp akciós volt)
1 nadrág
1 felső
+ ez extra kívánság volt - egy táskát is kapott, amiben viheti a ruháit az órákra. 

Balett cipőt még nem vettem neki, azt a napokban fogom megrendelni. Valószínűleg az Ebay-ről. Sokkal olcsóbb, mint amit itt a kínai üzletekben kapni, minőségre pedig ugyanaz. 

Íme néhány fotó arról, amiket a csomagban kaptunk:
Ezek voltak a csomagban:


A nadrág:

A felső:



 2 pár zokni:

 A táska:




Képek: Saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése