2015. augusztus 10., hétfő

Készülődünk a sulikezdésre - Gardróbmustra

A gyerekeim nagyon nagyot nőttek a nyáron. Épp a napokban mértem őket. Gyarapodott a súlyuk, nyúltak is egy kicsit. Nőtt a lábuk is.
Úgy gondoltam itt az ideje, hogy átnézzük a gyerekek őszi ruhatárát és megnézzük mi az ami még jó lesz rájuk. Írtam egy listát azokról a dolgokról, amit be kell szereznünk és elkezdtem körülnézni az áruházak akciós kínálatában. Szinte mindenhol zajlanak már az iskolakezdési akciók, de bölcsődés/óvodás gyereknek is találunk akciós dolgokat. Ne hagyjuk ezeket az utolsó pillanatra. Nem jó, ha a sulikezdés előtti napon derül ki (lehetőleg vasárnap, mikor már vásárolni sem tudunk), hogy a gyerkőc kinőtte az ünneplőjét, vagy nem jó rá a tavalyi cipője.
Én mindhárom gyerek részére írtam egy-egy listát, hogy mire lesz szüksége ősszel. Átnéztem a ruhatárukat és felpróbáltattam velük a ruhákat (divatbemutatót tartottunk, mert „csak úgy” nem igazán volt kedvük ruhákat próbálgatni) majd ez alapján összeírtam mi az, amire szükség lesz. A cipő vásárlást hagyom utoljára, biztos ami biztos.

A kisfiam listája a következő lett (a listán csak azok a dolgok szerepelnek, amit meg kell vennünk)

1 pár Gumicsizma 29-es
1 pár sportcipő 29-es
2 db Játszós nadrág 116-os (használt ruhásnál találtam szuper jókat)
1 db Farmernadrág 116-os
3 db Póló 122-es (ezeket a nyári leárazáson vettem nagyon jó áron)
3 db Hosszú ujjú felső 122-es
2 db Pulóver 122-es
1 pár Benti szandál 29-es
Esőruha (ezt külön kéri az óvoda, mivel esős időben is kimennek az udvarra) 122-es felső 116-os nadrág
1 pizsama az oviba (felső + alsó) 122-es

A nyár előtti méretei:

Cipő 27(!) -es
Nadrág 110-es
Póló/Pulóver 116-os

Ebből is látszik, hogy nagyon megnyúlt néhány hónap alatt. Akad persze olyan ruhája, cipője ami még jó rá, ezeket továbbra is tudja hordani.

És ez csak egy gyerek a háromból. Ha mindent az utolsó pillanatra hagynék biztosan nem tudnék minden szükséges dolgot időben beszerezni. A kapkodás pedig senkinek sem jó.

Kedves anyukák, nézzétek át a gyerkőcök gardróbját és apránként készülődjetek/hangolódjatok a szeptemberi iskola/óvoda kezdésre.


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése